Det gick...



Överlevde både gympass o cardion. Men satan vad jag svettades!
Undrar om det va det "sjuka" som jag svettades ut?!
Hoppas! :)

Blev inte tidernas bästa pass, men jag gjorde allt jag skulle...
Rygg träning är i alla fall alltid kul!
Tvingade mej själv att köra mage oxå, och det kändes idag.
Kom på en gammal "mag dödare" som jag körde mkt förr!
Känner nu att det va alldeles för länge sen... Lat-Alex!
Efter passet körde jag min cardio på crossen, och ärligt talat inte en ynka minut mer än vad jag skulle göra.
Uhh va jobbigt! ;)
Haha!



Känner mej lite piggare oxå, blev hungrig efter träning... Och det hjälper mycket att få lite mat i magen!




-Gourme!
Nej men faktiskt helt okej!
Tur som fan att jag tycker det, äter det varje dag!





Nu ska jag gå och sova. Har inte diskat, inte packat matådor eller gymväskan för i morgon.
Det enda jag ska orka göra innan jag tar kvällen är att blanda en shake med EEA inför morgon cardion.
Sen ärre natta!
Väldigt trött... Och fokus får ligga på att klara jobb o träning. ;)
Disken står så fint i diskhon tills i morron bitti.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0