Du säger du älskar mej



Du säger du älskar mej - Supermarkets feat. Medina
Braaa...! :)

-Gjort världens bästa låtlista till cardion, gör så mycket! Skulle kunna gå i evigheter...

Just ätit frukost faktiskt, blev helt upponer för mej idag.
Vaknade vid 8, då hade batteriet på mobilen dött, så jag tänkte ladda den lite och snooza en halvtimme typ.
Yeah right, halv 10 vaknade jag igen! Kan ju va smart att ställa in alarm/snooze när man bara tänkt ta sej en liiiten blund. Så då blev det lite brådis ut på tur, skyndade mej ut och insåg alldeles för snart att det inte var väder för långbyxor, linne och hoodie. Fan, solen stekte ju ute!
Som tur var hade jag ändå fått på mej ett någorlunda anständigt linne, så jag slängde av mej tröjan nere hos mamma o pappa...
Så idag blev det årets första morgonpromme i linne!
Sol, vår och värme... ÄLSKART! :)

Mycket glad och på tittelittan humör idag! :)
Hann träffa både mamma, pappa, svåger och små hjärtana Clara o Caspian när jag hämtade upp tröjan på hemvägen. Sötnötar! (yes, allihop... inkl. svåger! :P)

LEEEEDIG idag och heeeela helgen! Hoppas på sol!
Annars har ju Espen fixat biffen åt mej, jag kommer INTE va blekast i kvarteret i år!



My precious!







Och om jag inte sagt det förr, så säger jag det nu!
JAG ÄLSKAR MITT JOBB! Kommer aldrig nånsin ångra att jag bytte! :)
Och sen älskar jag våra nya jobbkläder!



Snart lunch, hepp hepp! ;)
(fördelen med sovmorgon, massa mat på färre timmar än vanligt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0