Feeling fine!



Jag är så mycket bättre nu! Inte en spya så långt ögat kan nå..! ;)
Sovit som en stock inatt, ignorerade  alarmet som drog igång vid 7 och tog sovmorgon!
-Så utsövd är jag oxå!

Fick gjort min morgonprommis lite senare än vanligt, men det kvittat ju faktiskt eftersom jag är ledig.
Har precis ätit lunch och nu tänkte jag åka ner och uppvakta min älskade mamma.
Lite försenat, men det kom ju både jobb och spyor imellan... Så då får det bli idag!
Bättre sent än aldrig! :)

Tror jag tar med mej gymbagen i samma slängen och drar av veckans första pass efteråt.
Rygg!






Men först måste jag inom konsum o köpa på mej lite Blue Keld hallon/jordgubbar.
Jag har blivit helt beroende1
Så jäkla gött!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0