Fredagsmys..!



Gymmat med Dahl o C.
Kändes dock lite konstigt att köra bröst/biceps helt själv idag,
-har ju haft Marion som hjälp där dom senaste veckorna!
Men det gick ju det med då! :)



Kop 1 och Kop 2. Kopen i bakgrunden måste rymt från nåt hem eller blivit nyligen utsläppt?! ;)

















Älskar minen. Kan vara så att jag rymt från samma ställe som C!?








Nu ska jag äta lite och tagga för nästa "pass"... Bära flyttlass.
En trappa upp bara... Men TRAPPA UPP dock. Haha! 
Jobbigt, men vad gör man inte för dom bästa! :)



I morrn är det då formcheck...
Och som jag fattade det ska jag även få äta nåt litet extra?!
(kanske bara va om det blev bra resultat, blev osäker här nu?!)
I alla fall så är jag väldigt spänd på vad jag i såna fall får äta!
-Coach bestämmer! :)
Har jag otur blir det väl lite broccoli eller en burk tonfisk?!
Håller i alla fall tummarna för att det blir nåt göttans..!
Glass, choklad, kesella, keso, frukt, eller grillat... MMM!
Gud, jag skulle kunna göra en milslång lista på allt gott jag drömmer om på nätterna.
Men... bäst att bara låtsas som det regnar..!
Vad är det Söf säger?! "Väck inte den björn som sover?!" :P




Nu blire bära-soffor-och-kartonger-fredagsmys! :)




Kommentarer
Postat av: zhfsamuel

Wow! This really is the first time that I noticed somebody write this kind of an amazing post on that provided topic. I truly value your efforts! Maintain on performing such an excellent task mate!Invite you to my blog.

http://www.besthealthyfoodlife.com

2011-05-21 @ 09:38:32
URL: http://www.sudew.cn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0