Fruktfest! ;)




Ställde klockan på 8 i morse, gick upp kvart i 9.
Hann få i mej EAA, fatburner, kasta på mej kläder, ner och ladda en maskin tvätt...
OCH va redo för cardio exakt kl 9.
Det va en jävla bravad för att va mej!

Just slängt i mej frulle, och haft lite "fruktfest".
Hitta ännu en ny saft i Norge igår, och den flaskan har gått åt..!
Får köpa massa fler idag!
Så jäkla god, smakar Champange Brus för er som vet vad det är. :)






Nu ska jag packa gymväskan, blanda shake´s av olika slag och sen bege mej mot Raggen för träning!



Kommentarer
Postat av: Sunniva

Hahaha! Jaaa, den har jeg selvfølgelig testet! Jeg synes fortsatt årets smak er best. :p Jeg må teste den litt mer før jeg blir helt overbevist! :D

2011-05-12 @ 12:18:06
URL: http://langmo.blogg.no
Postat av: Jennie

Den skulle jag vilja prova och den där andra som finns i grannlandet... Rabarber och Jordgubb.

För sökte få min kära bror att åka och köpa åt mig men det hann han ju givetvis inte med :-)



Får väl skicka över systeryster och handla åt mig :-)



Tack för tipsen

2011-05-23 @ 11:22:34
URL: http://scrapmorsan.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Ja, skicka över dom Jennie! :) Du kommer inte ångra dej! :)

2011-05-23 @ 22:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0