God morgon Lördag.


Ska inte påstå att jag vaknade pigg, glad och utvilad i morse!
Snarare aptrött o grinigast i världen..! Max volym på och en jävla massa rännade i trappen inatt. Uhhh..
Plus att nån jävel va uppe på taket inatt, och jag vaknade av att personen försökte få upp mitt sovrumsfönster?!
Fy fan, blev både rädd och jävligt förbannad! Var det ett skämt gick det INTE hem! Idiot...!

Sådär, då fick jag ut den aggressionen oxå!

Har i alla fall gjort det bästa utav morgonen, promenad i solen, lång dusch och ätit frukost sittade vid köksbordet.
(frukosten blir annars mest intaget på stående fot/språng!)

Formcheckat har jag oxå gjort. Vågen visade varken upp eller ner, den stod på exakt samma som förra veckan.
Men den här veckan vet jag att jag krympt ändå, så jag blev inte lika förbannad som förra lördagen.
Det är bara att kämpa på, nån gång vänder det!


Nu vette sjutton vad det blir, försöker få tag på min lilla mamma. Lovat att vara kung i vedhögen idag...
Frågan var bara när? Om man hinner gymma först, eller ska ta det efteråt?!
Eller så kanske man rentutav inte orkar gymma efteråt? Haha...
Det går att hoppa gymmet idag och ta det i morrn oxå.
Jösses, inte lätt när det är svårt!


Ni som vet vad ni ska göra får i alla fall ha en fin lördag! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0