God morgon! :)




Knatat 70 minuters rundan (eller varven som det blev idag) duschat och fått i mej lite frukost.
Åt framför datorn, och kollade igenom lite träningsbloggar. Kom till Albins; http://metrobloggen.se/albingymmar
och som i vanlig ordning sitter jag nu här efteråt och tänker på all god MAT han alltid lyckas välja.
Hans ätar-lördagar är ju helt insane! :D
Fast när jag sitter här o fantiserar om all god mat (speciellt då frukostar?!) så måste jag nog säga att det är det med att fantisera som är det bästa. När man väl får/ska unna sej att äta det, brukar det aldrig smaka sådär överdrivet gott?! Haha, eller så äter jag så fort att jag aldrig hinner känna smaken ordentligt...
En kombo kanske... ;)

Hur som haver, när vi ändå är inne på mat... Så måste jag säga att jag kommit in i ett bra flow med min mat nu.
Jag är inte jättehungrig ofta, allt går ner och smakar bra och jag känner att den ger både enregi och ork.
Perfekt!
Och funkar maten, så funkar det mesta. :)

Är väldigt nöjd med träningen oxå, jag har såna sjuhelvetes bra pass nu!
Igår kväll körde jag axlar, roligt! Finns inget bättre än när jag kan trappa upp vikterna där,
eftersom jag aldrig skulle kunna träna axlar mer än rehab.
Well, skam den som ger sej... För det går ju visst! :)
Igår kanske det gick lite väl bra bara...
Kom hem och hade svåra problem att få av mej kläderna,
hålla armarna över huvudet va riktigt jobbigt! ;)


Idag ska jag ha tränings-dejt med Marion! Soooom jag ser fram emot det!
Har jag tur kanske Odd Uno vill va med han  oxå?!

Tills dess ska jag roa mej med att betala räkningar...

:)






Överst på "dröm frukost" listan just nu.
Mûsli crunch med russin o youghurt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0