Hey YOU!











Blir ju väldigt mycket om MEJ och MIN TRÄNING i den här bloggen.
Det är lite av poängen oxå... ;)
I alla fall, så verkar det irritera en del personer.
Och det är ju verkligen inte min mening att ni ska behöva lida för att jag har valt att träna,
äta sunt och satsa mot min dröm och det absolut roligaste jag vet.
Förstår att det måste va jobbigt för er att jag är ute och går varenda morgon,
tar plats på gymmet (där ni aldrig är), lägger massa pengar på kosttillskott,
tränar vissa fredagskvällar och bojkottar krogen för det mesta.
Och sen den där tv´n jag bär runt på, jag lovar den är hederligt inköpt,
so no need to worry! :)


Tror jag ska tillägna det här blogginlägget till ER.
Ni verkar oxå vilja ha lite uppmärksamhet!
Så slipper ni gå runt och va jävliga, avundsjuka och dryga med hopp om att få synas och höras lite.
För DET skulle jag tycka va mycket jobbigare än vad all min träning någonsin kan bli!

Så alla ni Haters där ute...
Passa på och njuuuut lite nu vettja!
Det här inlägget är bara ERT!

:)







Tyvärr har jag inga bilder på er,
så det blir en bild på... Moi! Skräll! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det måste verkligen suga för alla avundsjuka, lata o feta tjejer där du bor,

-att du är så jävla snygg också.

Det måste verkligen reta dom något rejält, Haha!

Keep up the good work girl! :)

2011-05-22 @ 12:41:29
Postat av: Jeanette

haha, så jævlig bra !

ikke bruk tid og energi på mennesker du mest sannsynlig ikke vil ha noe med å gjøre uansett ;) det er en hau av oss som syntes du er AWESOME og! stå på ;)

2011-05-22 @ 12:58:58
Postat av: Tessan

Du är grym Alex! <3

2011-05-22 @ 13:18:37
URL: http://sessapudding.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Thanks! :)

Måste bara få inflika att man får va lat och fet..!

DET bryr jag mej inte om..! (är själv inte i form nog att säga nåt om det!) Däremot, kan man hålla dryga kommentarer och åsikter för sej själv! :)

2011-05-23 @ 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0