Ihiiiii!



Jag knäckte PB:et i mark förut!
Yeay!
130kg tog jag idag! 1½ reps! ;) Haha!
Den där halva kan ju dra nåt gammalt över sej, grämer mej över att jag inte orkade räta upp mej ordentligt...!
Meeen, jag tog 1. 1 är mer in ingen?! :)

Och eftersom jag är en liten dålig förlorare är det lika bra att jag bestämmer mej för att det där PB:et får stå ett tag. Nu drar vi ner vikterna o kör flera reps i stället. Det kommer ju ge mer oxå, fast ibland är det kul att de vart man ligger och om man klarar puscha sej själv en bit längre än vad man räknat med.

Tränade med Linkan idag, skoj med sällskap! :)
Och på onsdag är det dags för Raggen o Marion!
Jösses, börjar nästan bli lite bortskämd nu...?!


Och från och med i morgon dras cardion upp till 70 minuter innan frukost...
Så jag får nog vackert sluta snooza 123434 ggr, annars kommer jag aldrig hinna eftersom jag virrar omkring värre än en senil kärring på morgonen...
Upp och hoppa FÖRSTA gången alarmet drar igång.
Gosh... kanske ska börja lägga mej i tid oxå?

Jepp, så får de bli.


Gonatt! :)

-Ny vecka, nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0