ILLA, så jävla illa...



Blä vad illa jag mår.
Har så jävla ont i magen, och är illamående så inåt...

Allt drog igång runt halv två på jobbet, inge sugen på att luncha ens. (det är inte normalt för mej!)
Men jag tvingade i mej två mål mat, skam den som ger sej liksom?
Hade gjort upp med Linkan att vi skulle köra ben efter jag slutat, och hade jag inte gjort det hade det nog inte blivit nåt gym för mej idag!
Satan i gatan, att det ens gick? Får nog ge all heder åt min kära PWO där alltså...
Vi körde i alla fall på rätt bra, och jag tror det kommer kännas i morrn. På mej i alla fall.
Frågade Linus efter hackliften om det kändes i framsidan, varpå han svarar nåt i stil med;
-Jag vet inte, jag har tappat känseln.
Så antingen fuskade han sej igenom allt, eller så blir han sängliggande i morrn!
(bäst för honom att han inte fuskade..!)

Hade lite planer om att lägga på lite i knäböjen, men efter 2 set och en spya på g upp las dom planerna på hyllan tills nästa vecka. Dumt att utmana ödet...


Kan dock meddela att jag spytt nu sen jag kom hem.
Men jag kan inte leka hardcore och säga att det berodde på ett otroligt hårt pass. Damn!



Ska uppdatera ang. formchecken i morrn...
Just nu är jag för illamående, vilsen och trött för att analysera allt det.
Men nånstans hoppas jag att det sitter ett fel, för är det så... Brukar det alltid finnas en lösning!
Eller, rättare sagt, Johannes kanske kan hitta en lösning!


Jaja, det är i vilket fall bara att fortsätta framåt...
Ändå in i mål!

:)


Godnatt!







Och bye bye Orbilox.... Im gonna miss ya! :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0