Käpprätt



Efter århundradets värsta natt (party utanför mitt sovrumsfönster) drar alarmet igång kvart över 5
och jag får då för mej att det är Linkan som ringer?
Så jag "vaknar upp" ungefär samtidigt som jag sparkar av mej täcket och vrålar;
-MEN FÖR HEEELVETE LINUS K!
Jepp, Rise and shine...! ;)
Nu kanske ni undrar om jag brukar skrika åt Linus, och ja det händer. Fast i morse var ha ju dock helt oskyldig!

Efter den underbara starten begav jag mej ut på morgon promenad. Hej va det gick!
Kände mej ungefär som man gör morgonen efter en karatefylla.
Ett tag var det lite kul, men sen blev jag jäkligt illamående och övervägde att spy längs vägen.

VILKET jag nog skulle gjort, för formchecken i morse gick åt fanders!
Sjukt besviken, usch!
Nu vet jag att jag droppade mycket förra veckan osv, men -0,1!? Skojjar nån med mej eller?!
AHHH!
Men... det är bara att jobba vidare för bättre resultat nästa vecka då...

Annars har det alltså varit en kanondag i dag. ;)

Nu ska jag gå över till den bästa i mitt liv, DAHL!







Oskyldiga Linkan!




Åh, förresten... jag glömde nämna att jag blev lite ratad eller kanske dumpad idag oxå?!

Den här dagen... så katastofal att jag bara måste skratta. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0