Kråkan


Lite ont i halsen... Faan!
Har kraxat på rätt bra idag, låter lite som Sven Wolter?!
Vill inte, och har inte tid att bli dålig.
Så om jag låtsas att jag inte märker nåt av det försvinner det nog? ;)
Hoppas!

Lite seg dag idag, klockan har gått segt... jag har varit seg.
Tjock i halsen, tjock om kinderna...
Och hungrig.
Men jag bet ihop dom tjocka kinderna o gav inte vika..!
För helvete, jag får tänka "formcheck, formcheck, formcheck".
Inser ju att det inte kommer bli nån mega förändring på vägen denna veckan,
eftersom det gick så bra sist.
Så jag behöver ju knappast spä på det hela med att inte sköta mej?!

I morrn kan jag i alla fall äntligen hämta ut paketet med Orbiloxen, så då får jag ju äta nåt gott vaaaarje dag ändå! :) Göttans!

I morrn blir det upp o hoppa rätt tidigt, cardio o frukost innan gym med bästa Marion kl 11.
Och jag ska inte va sen i morrn! Wish me luck! ;)







Axlarna fick i alla fall lite stryk idag, har haft bättre pass...
Meeen, sånt får man rätta till tills nästa gång det är dags! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0