Kvällsmat



I ♥ Kvällsmat!

Eller egentligen all min mat! Men kvällsmaten känns som en mega portion.
Speciellt nu när jag kommer direkt från gymmet och får äta havregryn oxå! :)

Har tränat med Dahl o Cristoffer idag... Hade tänkt köra skiten ur C, men jag undrar jag om det inte var jag själv som blev mest sliten?! Visa o demonstrera övningar är jobbigt alltså! ;)
Men jag höll rätt god min ända tills dom åkte hem, seeen drog jag ner på tempot när det var mitt eget träningschema som skulle plöjas igenom. 
Körde axlar och eftersom humöret (faktiskt) var på topp gick det helt okej idag, blev nåt sånt här;
Arnoldpress 4x8-12
Sidohev 4x12-15
Framåtböjd sidohev 4x12
Baksida axlar i cable 4x12-15
Militärpress 4x8-10 (jobbigt!)
Fronthev 4x10
(säkert jätte intressant för er att veta en onsdagskväll liksom! ;) )

I morgon funderar jag på gymvila?! Är ledig fredag och helgen så det borde inte vara några problem att hinna få till två ynka pass då... :)

Däremot är Marion sjuk, så jag har ingen träningskompis..! :( Stackars henne, och stackars MEJ!
Så om nån vill träna är jag väldigt ledig och står till förfogande..!


Nej nu rusar klockan iväg igen! Duscha efter man tränat är fräscht har jag hört?!
Sorry för NOLL bilder, med Dahl var ju gymgrym idag, trodde hon skulle ta bilder! ;)
Men ikke!
-OCH fan vad stolt jag är över dej DAHL! (och C förtsåss!)
:)


Hörs i morrn, med bilder... Om jag hittat nåt vackert objekt! ;)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kom till mej du goding, så bränner vi av ett pass :)

2011-05-20 @ 05:04:31
URL: http://wsamurai.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du måste va snabbare söta!;) Men söndag..?! :D

2011-05-20 @ 13:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0