Läggdags




Men är jag trött då?!
Nix.
Bara i kroppen, men huvudet är fan på tittelittan!
Och det passar sej ikke, eftersom jag vet hur extremt lustig jag blir när jag är övertrött.


Är annars inne i en period då jag sover extremt bra, som en stock!
Gött! Inga problem att somna om heller, tack gode gud för det när man springer på toa 4 ggr per natt! ;)

Jaja, jobbat idag... Och packat upp massa kläder från Swedish Fitness.
Ny kampanj på g! :) (jag har redan hunnit shoppa loss, såklart!)
Och nyheter är på väg in, jäkligt snygga  och somriga linnen!
Försöker få Dahl att handla lite till C, har man ingen egen kille får man väl pracka på andras pojkvänner snygga träningskläder liksom!? :)


Gym efter jobb, baksida ben, rööv o triceps.








Om man tittar noga (och nu menar jag nooooga!)
och använder lite fantasi kan man nästan skymta lite triceps?!
Haha, eller kollar jag för noga, och fantiserar för bra?!
Mycket möjligt.



I morrn lutar det mot gymvila, men på fredag är det dags för Marion-träning igen!
Jag är halvt koko och längtar redan.


Nepp, zma o gonatt!




Åhhhh, förresten! Pratade med Emelie igår. Världens grymmaste Emelie!
U make me so damn happy! :)





Solstrålen i Uddevalla! :)

Kommentarer
Postat av: emelie hyrkäs

Så kul o tjöta med dej me bruttan!!! :D ses ju snart!!!:D::

2011-05-05 @ 14:33:56
Postat av: Alexandra

Väldigt snart hoppas jag..! :D

2011-05-05 @ 23:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0