Me so Happy!




Har just kört en liten segerdans här i köket! ;)
Nja, kanske inte... Men jag har i alla fall hoppat lite jämfota av glädje! :D


Har formcheckat, -1,7kg! YEAY!
(Observera att jag idag glömt det där med att vågen inte betyder allt! Haha!)

Nej men ärligt, jag är faktiskt både stolt och nöjd med min insats den här veckan.
-Och det händer inte alltför ofta.


Så idag ska jag vara nöjd med mej själv hela jävla dagen! Jepp!
Och när ALLA (och det är verkligen alla) korkar upp o drar på fest i kväll,
ska nog fröken G hänga på..!
SKRÄLL!
Fast, nyktert blire!

Tror jag ska fira min lilla bravad med att åka o dra av ett benpass?!
Blirt!





Kommentarer
Postat av: Therese

Det var bra!!!!! Kämpa på!

2011-05-07 @ 21:29:07
Postat av: Jeanette

Men shit, vad MYCKET! Grattis sötfisen :) keep it up, you can do it ;).

2011-05-08 @ 13:00:08
URL: http://wsamurai.blogg.se/
Postat av: Alexandra

TACK..! Gött att det äntligen släppte lite! :)

Kör hårt o kämpa på ni med brudar..! :)

2011-05-09 @ 22:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0