Musjävel






Va nere hos mor o far förut, och skulle klappa Clara o Caspians lilla hamster.
Well, wont happend again! Den lilla jäveln bet mej i fingret så det gick hål!
Försökte skaka loss henne, men ikke! Fick dra loss henne till slut.
Just fint husdjur till barnbarnen det! Hmmp!
Det är krig mellan mej o musjäveln nu...! ;)


Mer som inte har ett dugg med gym eller träning att göra;
Jag har kommit på (eller nej, mamma kom på) att jag fan måste börja flyttpacka redan nu!
Sista veckan innan flytt är inte mamma o pappa (städhjälp) hemma,
så det måste egentligen städas innan dom åker. Och innan dess ska ju all skit ut.
Det positiva är ju att jag jag kan bo här i tre veckor med rätt lite saker, jag klarar mej med en ugnsform, tallrik, bestick och glas. En kniv att skära sallad med oxå kanske. ;) Och hushållsvågen! Inte utan vågen!
(den andra skit vågen kan jag däremot klara mej utan!)
Så det är som sagt bara att börja packa o köra ner saker till fält på mellanlandning.
Braaa, vet jag vad jag ska ägna helgen till!
:)


Sånt som har med gym o träning att göra;
Dagens gympass! Rygg för hela slanten:

Marklyft 4 set (körde inte tyngre än 100 idag)
Fatman chins 4 set
Latsdrag 4 set
Sittande rodd 4 set
Stående rodd 4 set
Pulldowns 4 set

Sen blev det lite mage, men tog det lilla lugna... Kändes helt öm efter gårdagen "snabb detox".
Och efter det... Ja då var jag rätt sliten.
Sov 20 min i solariet... ;)


NU ska jag packa matlådor... Skräll.




På väg in till gymmet, vääääldigt glad för att vara tillbaka på plats!
Det är äkta lycka för mej! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0