Pangstart



Kan i ärlighetens namn säga att jag gått ut rätt hårt den här veckan.
Har sån jääfla träningsvärk i benen, så jag vet inte riktigt hur jag ska linka mej fram i morrn.
För jag antar att det blir värre?!

Och som grädden på moset har jag kört rygg med Odd Uno idag. Haha, jag som tycker jag kör sååå hårt annars.
Jag höll på att SPY efter chinsen! Satan i gatan... När jag är "slut" då säger han;
-Full fokus nu, häääng i latsen..!
Släpper man då?! Nej, man dör! (Känns det som!)
Men sen så kör han ju sej själv lika hårt.. Så då kan man inte säga så mycket! :)
Och just det att han gör detta, har gett fina resultat! Kanon form!
(Lucia i december?! -Go for it säger jag!!!)

Körde en ny magövning idag, typ "hjulet" fast på boll!? Kan det namnet stämma?!
I alla fall tog den grymt bra, och på sista repsen orkade jag inte perfekta längre och fuskade litegrann,
vilket resulterade i en jäkla kramp i vaderna! Haha!
(man ska inte fuska, det slår tillbaka på en gång!)





I  morrn tror jag det blir träning med Marion?! Jag hoppas på det i alla fall!
Fy tusan, jag har världens bästa runt mej, ALLA kategorier!

En del har det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man inte få se dina muskler istället? det vore ju lite inspiration..

2011-05-03 @ 14:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0