Prins Caspian



Fyller ett år idag! Hurra Hurra Hurra! :)
Jag tror jag har världens finaste syskonbarn....









Annars började den här dagen rätt jobbigt.
När alarmet drog öste regnet ner utanför fönstret.
Tänkte först gå och lägga mej igen och dra täcket över huvudet...
MEN, så fick jag syn på cykeln i vardagsrummet.
Jahapp... Ingen återvändo.

Och fy fan... vad sakta 70 minuter kan gå?!
Haha, värsta jag varit med om tror jag?!
Men ta mej sjutton vad jag trampade på,
fick ihop en rejäl siffra på kcal förbruk enligt pulsklockan.



På tal om siffror... jag undrar över min våg jag?
Nu tror jag inte att den visat åt skogen fel dom sista formcheckarna,
-Men tusan...!
Igår vägde jag 0,8 upp och idag 0,8 + 0,3 till neråt?!
Hur går det ihop?!
I morrn har jag väl gått upp 7 kilo när det väl gäller?!


Det spörs... I morrn bitti vet vi!
(Förstår att det måste va oerhört intressant?!)





Förresten, här har ni trappen upp till min nya lya! :)






Hörs i morrn!
Om jag inte tagit våghelvetet under armen och gått till skogs..!



Kommentarer
Postat av: Therese

vågen är ett märkligt fenomen...

2011-05-28 @ 08:31:07
URL: http://theresethorin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Minst sagt! usch och fy...!

2011-05-29 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0