Raggen



Det vänder fort här!
Mindre hopplös dag idag, får jag bara min sömn ordnar det mesta upp sej.
Har haft rentutav haft en kanondag idag! :)
Gillar läget!
Har så många underbara människor runt mej, 
och när dom mår bra och sprudlar av glädje smittar det liksom av sej..!  

Gick löjligt lätt på promenaden i morse, 60 minuter försvann som ingenting!
Dahl har kompletterat min "power-walk" spellista, med riktigt bra låtar.
Hon är grym den där Dahl!

Och på tal om grym...
Träning med Marion idag! Åh, varje träning med henne är sååå B R A!
Har verkligen tränat med dom bästa idag!
Raggen gänget is the shiiit!

Atleten är oxå bra, men dom bästa håller till på Raggen. ;)
Så äré bara..!


Har precis fått i mej sista maten for today...
35g kasein, inte gourmé idag, tomt på Orbiloxen! Ahhh... Va bergsäker på att den skulle komma idag...
Måtte den komma på  måndag då?!
Jaja, just nu är det viktigaste att jag blir någorlunda mätt.
Om det smakar gott, det är en annan 5:a det..!


Näpp, ska upp tidigt i morrn bitti... Så Sova kanske?! 
Tänker inte dra ut på morgonpromenix alltför sent, då "storgata" kommer va invaderad av folks!
(årets happening, Charlotta-dagen i morgon nämligen!)
Känner att jag kan stå över det där med att slå mej fram igenom folkmassan svettig, flåsande o andfådd!



Ihiiii! Formcheck i morrn! Och jag är väldigt NERVÖS...! :/






Röda håret..! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0