Så bra!



Åh, haft en helt underbar helg! Nästan så jag inte vill gå o lägga mej... Då tar den ju liksom slut! ;)

Oslo Grand Prix va hur bra som helst, och med mitt toppensällskap kunde jag inte fått en bättre lördag!
Ska få till ett inlägg med massa bilder i morgon, har inte ens hunnit kolla över bilderna själv än.
Va hemma rätt sent, och då var det bara att stappla mot sängen...
Blev en lång dag igår då jag gick upp kl 5 för att hinna köra cardion, duscha och packa allt innan vi skulle åka vid halv 8. Tror vi gick från tävlingarna runt ca 20.00, och satte sen kursen hem mot Challa igen.
(Sen blev jag ju åksjuk på hemvägen oxå, haha! Drog ju inte upp energin det heller då!)


I morse höll jag på att somna ifrån alarmet 4 ggr! Trött?! En aning!
Meeen, jag kom upp till slut och drog iväg på promenad. Sket fullständigt i att man inte har solglasögon på sej när det är mulet, idag gjorde jag allmänheten en tjänst när dom åkte på..! Mitt morron-fejs hade kunnat sätta vem som helst i chock.

Som tur var gick tröttheten över under dagen, och när jag stämplade ut var jag väldigt klar för gymmet.
BEN DAG IDAG! :)
Och allvarligt, idag är jag nästan lite nöjd med mej själv!
Knäböjen gick braaaa! Efter uppvärmning med lätta vikter körde jag;
70*10
80*10
90*8
90*6
Utan passning eller hjälp! (utan pass va väl egentligen inte jättesmart men!)
Det är i alla fall jag nöjd med. Speciellt när det inte gått sådär jättebra i knäböjen på ett tag.
Sen vidare till hackliften, benpressen och slutligen benspark.
Tror jag kommer känna den här i morgon! He!
Avslutade med 3 övningar mage.
:)


Formchecken igår gick förresten helt ok, -0,2kg. Inte jätte bra, men allt neråt är bra och åt rätt håll!

I morgon börjar det om igen, och jag är redo, taggad och motiverad till tusen.





Och inte minst redo för att häva i mej lite gröt! Göttans!
:)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0