Slappar dag



När man inte jobbar och inte tränar får dagen helt plötsligt väldigt många timmar, och blir rätt lång(tråkig).
Blev varken gym eller cardio på mej idag, men satsar på att fixa det i morgon ist! :)

Skulle ju uppdatera om formchecken i lördags. Knappast en av dom bättre lördagarna, pendlade rätt kraftigt upponer i vikt typ onsdag-lördag. Fredag kväll höll jag på att få hjärt attack när jag ställde mej på vågen!
Orsaker till detta kan vara att vi höjt cardion och att kroppen håller vätska, plus att det var röda veckan på gång.
Blev både arg, besviken och riktigt missnöjd med mej själv.
Hade jag fuskat, så hade jag tyckt att det kunde varit rättvist...
Men inte nu! :(
Jajja, inte mycket att göra åt det nu! Ny vecka och nya möjligheter.

Tex. det att veckan börjar med magförgiftning kan ju göra att siffrorna på vågen blir bätte? ;)

Eftersom jag inte låg så bra till i lördags blev det ju inge göttans.
Frågade Coach om jag kunde äta extra sallad, och det va helt okej.
Ja, gud vad gott tänker ni säkert nu...
Njae... Men det spelar för tillfället inte så stor roll vad jag äter faktiskt. 
Jag ville mest åt känslan att få äta mej riktigt, riktigt jävla mätt!
Så där så man måste lägga sej på golvet ett tag... ;)
(detta skedde mycket förr, fast då åt jag mej mätt på godis o skit.. haha!) 








Middagen intogs hos mina nya grannar! :)

Tittade även in hos "mej", och jag hade fått ett sovrum nu...!



Sovrummet är då hålet till vänster... Kommer bli hur bra som helst! :)




Nu ska jag tillbaka till sängen och sova mej pigg o frisk till i morrn!

Kommentarer
Postat av: Lene

Håper du blir fort frisk og rask igjen! =)

Du har en flott måte å skrive på, gleder meg alltid til å lese dine blogg innlegg!

2011-05-31 @ 08:33:12
Postat av: Alexandra

Tusen Tack Lene! :)

Nu gjorde du mej glad! ;)

2011-05-31 @ 13:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0