Tillbaka




Som rödtött igen!
-Skönt.
Va rädd att det skulle bli  väldigt crazy-rött, men ikke!
(eller mina öron, halsen, en arm och ena köksstolen är crazy-röd, men det är smällar man får ta!)


Haft en uuuunderbar dag. NOT.
Nästan så jag sa upp bekantskapen med mej själv innan lunch,
snacka om virrig o komplett hopplös människa.
Gick bättre efter lunch, för då skrattade jag åt eländet i stället! ;)

Och hon som lagar maten här på 2b skulle ju ha stryk, för i morse fanns det bannemej ingen färdiglagad
150grams lax att lägga i matlådan. Och vartfall ingen nötfärs!
Så idag fick fröken G vackert äta torsk, för det låg det färdigt i frysen.
(Men gött varré!!!)
Blir bakläxa, stor-storkok i helgen.



Och om ni undrar varför jag inte lägger upp en bild på håret,
så beror det på att jag ser lika röten ut som jag känner mej.
Eventuellt ser jag faktiskt ännu värre ut än jag känner mej.


Men efter några timmars sömn i natt (i hope) tar vi nya tag i morrn.
:)


Sweet Dreams! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0