Tro´t eller ej


Min kropp;

-Den är inte snyggast i världen, inte så fit som den kunde varit (men ska bli!) har absolut sina skavanker både här och där och är långt ifrån älskad varje dag...


Men den är tamejfan helt fantastisk ändå!
Den orkar så mycket mer än jag tror, och överraskar mej hela tiden.

Både idag och igår har jag haft riktigt låga dagar energimässigt,
så jag hade inga stora förväntningar innan träningen förut.
Men fy tusan vad bra det gick ändå! Svetten rann och jag såg nästan stjärnor efter utfallen, men kroppen ville bara fortsätta jobba! Där huvudet gav upp, tog kroppen och auto piloten över kan man säga!
Körde triceps efter ben/rump övningarna och jag hade svårt att ratta bilen på vägen hem, så sliten och utkörd blev jag...

Idag var vi bra Marion! :)


Och hade jag haft en gnutta mer energi hade jag nog gått ner till gymmet och gjort om det där halv-braiga axelpasset sen i tisdags.
Men det känns som om min kropp ställt upp tillräckligt på mej idag, så det är väl inte mer än rätt att jag ger tillbaka lite, i form av vila resten av kvällen.
Nånting säger mej att förkylningen och halsontet kanske släpper taget då oxå.


Tror bestämt att min kropp vill ligga lite på soffan nu.
Klart den ska få det då..! ;)







;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0