Tror och hoppas



Att det är matförgiftning eller nåt sånt jag fått. Nåt jag ätit helt enkelt!
Magjsukan kan man väl ha hur länge som helst?
Men om det är nåt man ätit kan det väl gå över rätt fort? Eller?!

Har sprungit på toa i princip hela natten. Fy fan.
Tillslut orkade jag inte ens gå och lägga mej emellan gångerna utan jag satte mej helt enkelt på toagolvet och bara inväntade nästa omgång.

Känner mej lite bättre nu, har druckit lite vatten, tagit  mina kosttillskott och svept en EAA- drink.
Jag har fortfarande en vision om att kunna köra cardio/gym i kväll (helst båda!) så det gäller att försöka få i sej lite protein i alla fall! ;)

Skulle tränat med Starka Anna på Outlet idag...
Men här sitter jag nu! :(
Solen skiner utanför fönstret...


Haha, jag är så jävla bitter...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0