Typiskt!


Kommentarerna har inte gått att godkänna...
Och jag skrev ett låååångt inlägg, så gick det inte att publicera och blev såklart heller inte sparat?!

Blir arg och skriver en lång radda mindre vackra ord, jamen se då blir det publicerat?
Haha, så typiskt väl?

(Ber till gud att det gick att ta bort och inte längre syns!)


Nu orkar jag inte dra allt trams igen, blir en snabbsummering bara!

Benpass igår förmiddag, gick braaa! :)
Låg på samma vikter som förra veckan, och knäet håller!
DET är jag otroligt tacksam o glad för! :)
Har fått fina blåmärken lite här o där, på ryggen efter stången och på vä. armen?
Men vart dom kommer från vette tusan, ser i vilket fall förjävligt ut! :(



Och nu kan jag ju även passa på att bevisa att jag faktiskt slet på träning igår,
schvettigt värre! ;)



På kvällen blev det utgång... Va ju ett tag sen sist!
-Och det slår aldrig fel!
Killar ger en ryggdunk och tycker det är kul att man tränar.
(Eller så håller dom bara tyst)
Tjejer däremot... Måste alltid ge nån pik eller fula blickar?!
Jag tycker det är rätt lustigt på nåt sätt... :)
Orka lägga ner energin liksom?!

Jaja, jag hade i alla fall en kul kväll, mina vänner är ju dom roligaste o galnaste... :)
Så jag har skrattat åt allt dumt idag, ja jösses...

Känner i vilket fall att det lätt kan gå 7 månader igen nu, tills nästa utgång.
(typ vid lucia?! :P)


Har haft HELVILA idag, gjorde klart cardion igår och hoppade över ett extra pass axlar jag hade lite planer om.
Det va så skönt i solen! :)
Så jag hoppas att jag vilat mej i toppform inför nya veckan nu.

Nya tag, nya mål..! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0