Wake me up




Sitter vid köksbordet och kämpar för att kvickna till lite.
Går sådär..! ;)

Träning vid 11, innan det hann jag handla, gå morgonpromenad, duscha och steka 2kg kyckling.
OCH såklart komma 5 minuter sent till Raggen. Damn! Skulle ju va i tid idag...
I morgon får jag va ute i ännu bättre tid alltså!

Träningen gick bra idag! Kände mej lite slö på vägen dit, men efter en Jack drink o creatine nitrate blev det full fart. (eller mindre slött i alla fall)
Bröst träningen har börjat gå riktigt bra, och jag tycker faktiskt att dom passen är bland dom roligaste nu. :)
Det är mycket tack vare Marion, bröstträning; DET är hon grym på!
Körde lite biceps efteråt, och det är däremot mer eller mindre booooring.
Fast jag fick sjuk pump idag på sista setet, så det gjorde det ju lite roligt ändå! ;)
Avslutade med mage, och den där bollen tar fasen livet av mej!
Men jag VILL fasen få till dom där rutorna, så bollen får jag bara köra vidare med... Punkt.


Känner att jag sitter o försöker dra ut på det här inlägget så mycket jag kan, haha!
Har nämligen ett diskberg som väntar på mej... Och jag orkar inte!

Men jag har nån en känsla av att jag knappast kommer få oväntat besök av nån som är sugen på att diska,
så jag får väl bara ta tag i det nu.


Hej diskhelvete, nu kommer jaaaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0