-YEAY PHIL..!



Han gjorde det! Han tog hem det! Såå jäkla gött! :)
Jag satt på helspänn här framför datorn och höll tummarna ända in i det längsta!

-Morgonen började så jäkla klockrent, haha!
Ställde klockan och skulle minsann upp i tid! Jajjemän!
Snoozade dock lite länge, så det blev jääävligt brådis upp plötsligt.
Och har man bråttom och raggsockar på samt sladdar över parketten lite för snabbt, då kan man dra sej i...
Gissa om jag gjorde! Rakt på rööva!
Jamen sen var jag klarvaken..! Inget snack om saken!
(Ledsen om grannarna under vaknade av smällen och efterskalvet... SORRY!)

Hann se finalen i Figure oxå, Ava Cowan 3:a! Det gjorde mej glad! :) Vackra människa!
Nicole Wilkins 1:a och Erin Stern 2:a... Bra startfält!





Efter detta var jag rätt pigg och mycket glad, så jag och Hiro begav oss ut på morgon runda!
Herregud, tror det var andra denna veckan?! Har cyklat resten...!
Blivit helt insnöad på den där cykeln, mycket lättare att hålla pulsen uppe...
Får ju fan ångest när jag går ute och jag inte orkar gå såpass fort så pulsen ligger där jag vill! ;)
Men idag gick det okej ändå... Va lite stressad så pulsen åkte väl upp utav det?

Sen några timmars jobb, och klockan 19 äntligen träning!
Axlar idag! Älska älska älska! :)
Och även om jag vet att det är lååångt lååångt kvar till bra form,
så tycker jag mej se små små förbättringar varje pass.
Så jag står där framför spegeln och poserar, och blir garanterat idiot förklarad X antal ggr av dom andra som är där... Haha, kan verkligen undra vad dom tänker! :) Men fan, jag orkar inte bry mej...
Kan bjuda på den känner jag...!


Dags för ännu en ny vecka i morrn, för min del börjar den med bindvävs-massage...
Lika bra att ha det värsta gjort! Huga!


Nog flummat!

Natta! :)

Kommentarer
Postat av: Terje

Varför inte jogga istället för att gå om det handlar om att få upp pulsen?

2011-09-19 @ 11:44:03
Postat av: Alexandra

Skrev det kanske lite dumt där! ;) det är inte så att pulsen ska ligga jättehögt, men runt 130-150 slag är för mej rätt lagomt förbränningsmässigt och lågintensivt... Dock är jag nu rätt "stum" i benen (vaderna) och har lite svårt att hålla mitt vanliga tempo... Därför cykel! När jag kör mina intervaller joggar jag emellan spurterna, då ligger "jogg" pulsen på 160-175 ca. Så det blir rätt stor skillnad faktiskt! :)

2011-09-19 @ 19:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0