Bryt ihop, bit ihop och kom igen!



-Jepp, jag börjar få kläm på det där nu. Sakta sakta tror jag mitt huvud och psyke börjar tuffa till sej.
Man kan väl säga att jag börjar få in en vana! ;)
Låter kanske hemskt, men det är skitnyttigt att må piss...
-NÄR man lärt mej hur man bryter mönstret och kommer tillbaka in i matchen igen.
Jag har haft många pissdagar, men såhär i efterhand skulle jag inte velat vara utan en enda av dom!
Dom har som sagt gjort mej lite, lite tuffare.
Och så uppskattar jag bra dagar sååå mycket!
Som idag, allt har bara gått så bra! :)
Hade världens bästa pass idag, jag har aldrig, aldrig haft så sjuk pump..!
Bara för att jag var så glad för att det gick bra och för att det var så mkt gött folk på gymmet brände jag av 40 min på crossen oxå!
Jag vet, jag borde va glad oftare?! Haha!


Vad som gjort mej glad idag?

-MAAAAAT!















Åh fy fan, så inåt helvete GOTT! :)

Nudlarna beställde jag från Fitnessguru, 29:- st
Popcorn kryddorna införskaffades på Maxi mat, typ 45:- eller ngt sånt?
Finns i massa olika smaker, cheddar/nachos, jalapeno, choklad... Jag har några stycken nu!
Visst, öser man på kryddor blir det lite kcal... Men i små, små mängder (jag använder inte alls mkt!) så är det inte värre än vanliga kryddor. För ni vet väl att det är massa socker i vanliga, färdiga kryddblandningar?


Lite dietlyx... Ska lite till vill jag lova! :)


Kvällsmat nu och sen sova? Jajjemän, blirt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0