Det som inte dödar, det härdar.



Idag har blandannat löpbandet härdat mej. Sjutton alltså, efter bara 4 intervaller, (inte ens halvvägs) så trodde jag att jag skulle avlida. Men, nejdå. En till, en till en till och sen är man till slut färdig.
Tror jag känner likadant varje gång, men det går. Vet inte hur, men man bara gör det.
Och klart det härdar mej! :)



Har annars haft en mycket märklig, men bra dag.
Till att börja med glömde Fröken Göransdotter faktiskt bort att äta frukost i morse?! Haha!
Jag tror faktiskt inte att det nånsin hänt förr?!
Kom dock ihåg alla resterarande mål..! Men känner mej fortfarande lite lurad! Haha, jag älskar ju min frulle!
Antar att den kommer smaka bättre än bäst i morgon! :)

Träningen gick skitbra idag! Bröst/biceps. Bra kontakt, och tryck! :)
Älskar, älskar att jag får fler ådror! Snart är jag som dom andra hardcore-fitness tjejerna!
Lääängtar såå! :)
För ja, efter idag med allt pepp och underbara ord jag fått av FINA människor (tack, tack taaack!!!)  tror jag faktiskt på allvar att det kommer bli en fitness brud av mej innan Lucia! :)


I morrn kommer Skatan Dahl hem, äntligen!
Har varit otroligt tomt och tråkigt utan henne...
Men jag får väl ändå säga att jag klarar mej rätt bra?! Inga större psykbryt?
Haha, jajemän...
-Det som inte dödar, det härdar!


Nu äre natta här!




             





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0