Ditt... -och mitt!



Haft ett lite... speciellet gympass idag?!

Rätt närgånget, och rätt irriterande... fast i efterhand rätt komiskt!
2 "Äldre herrar" förgyllde gymmet idag. Men jag tror egentligen inte att dom var så tighta...
Finns det nån mer som har samma dåliga humor som mej, så har ni säkert sett Nile City och Sudden?!
Preeeeciiis så höll dom på sinsemellan!






-Jaha... du kör bröst idag ja?!
-Njae... inte precis, idag kör jag bröst!

-Oj, såg tungt ut?!
-Nej inte direkt, men gud va tungt..!

-Kör du alltid tisdagar?!
-Alltså inte alltid, men jag kör varje dag hela veckan.

WTF?
Jag trodde jag skulle få spader!
För helvete, va gärna vrånga och svara nej bara för att ni inte vill säga ja! Fint!
Men; sätt er inte och gör detta på MIN bänk när JAG kör!
Haha, dom gjorde verkligen det!
Jag satte mej upp efter frenchpressen, och då slog dom sej liksom ner bakom mej, på bänken jag körde på?!
Nu är det ju inte så att det är MIN bänk, men det fanns ju 3-4 st bredvid som dom kunde satt sej på?!

Jösses... jag har ju inte så bra tålamod om dagen, så jag lommade bara iväg till andra sidan och körde pushdowns i stället. Gissa vilka som kom efter...
Guuud, jag trodde nästan att det var dolda kameran där ett tag?
Speciellt eftersom en av dom hade svett-pannband. Det måste vara det absolut fulaste som finns förresten?! 
Tror dom tillslut fattade att jag inte uppskattade sällskapet.
Jag kan ta mycket och försöker hålla mej in i det längsta...
Men när jag fick heta lilla gumman, då var min gräns nådd.
Jag är säkert många saker, men faan INTE LITEN!

Pust. Så... Nu fick jag avreagerat mej lite! ;)
Dom delarna av passet jag klarade koncentrera mej på, gick bra i alla fall!
Hamstrings, rumpa o triceps blev det!
Måste säga att jag känner mej rätt fräsch i benen efter massagen igår. Faktiskt!
Inga problem att gå efteråt denna gången heller, tacksamt tacksamt! ;)
Och inga tårar kom det, fast det gjorde svajjn-ont! Stolt över mej själv där! Haha!



Precis haft besök av lilla Skatan, som fått sin 25 års present! (bättre sent än aldrig!)
Tidernas bästa, glad att jag har dej... ♥
Skönt att ha nån som håller en nere på jorden, speciellt nu under dieten!
Och nån som taggar en lite, Dahl är bra till allt! :)




Nu äre matlåde packning på G, jobbar resten av veckan så det måste förberedas!
Meeen, i morrn har jag fin-dag! Slutar 4! :)





Raggen o träna i morrn kanske?! :)


Kommentarer
Postat av: Faye

Hej, lilla gumman!! ;P Åh, vad jag önskar att jag varit där o sett detta skådespel :D Lycka till framöver!

2011-09-20 @ 22:53:12
Postat av: Alexandra

Haha! DU lilla gumman! Kan säga att jag önskar oxå att du hade varit där! ;) Lycka till du med, jag ska hålla tummarna under Lidingö loppet! :D

2011-09-21 @ 20:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0