:)


Äntligen lite energi på träning idag! :) Åh, härlig känsla väl! Så himla tråkigt att gå på tomgång...
Men idag var det både tryck, tempo och massa go i mej!
Haha, nästan så jag tyckte träningen gick lite väl fort?! Det är väl så, det går fort när man har roligt!



Jaa, vet inte om jag har så mycket mer att tillägga idag? Sitter just nu här och försöker dricka mej mätt.
Konstigt, inte varit speciellt hungrig under hela dagen, och mådde illa efter middagen förut.
Men efter sista målet (som jag inte åt för alls länge sen), blev jag helt plötsligt superhungrig.
Hmm... Så lite mera vätska, sen är det bara att skynda till sängen och invänta ny dag med mat igen! ;)




Och i morgon är det dags för freeeedags mys! Efter stängning. På atleten. Med intervaller.
-Jorå, chipspåse och tv är såååå förra året! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0