Formcheck v35



Ojöss, håll i er nu.. för här kommer dundersiffran;

Ner 0,1kg.


Kändes ungefär... som en rak höger. (Precis det man vill ha på en lördagsmorgon..!)
Jaa, så vad gör man? Tjao.. Man kan gråta en skvätt (check!) sen kan man sura lite (check!) sen kan man med en klump i magen skicka resultatet till coach (check!) sen kan man få ångest (check!) och SEN kan man inse att allt det man just checkat av inte förändrar situationen ett dugg, utan att det bara är mera jobb och ev. mindre mat som kan snygga till siffrorna inför nästa vecka. Så jag sätter nu Check! på sista punkten oxå,
kavlar upp ärmarna lite till och ställer mentalt in mej på att fokusera ännu mera tiden framöver.

Tror jag är på god väg faktiskt, känns i alla fall så när man är den enda personen på gymmet mellan 20,00-22.00 på en lördag kväll. Men hej vad jag fick mkt gjort när jag inte hade nån att prata skit med!
Tog tillochmed lite disco-tränings-bilder..! :P










Har förresten haft hela 3 kunder inne idag som siktar på att köra NM i oktober..! :)
Skoj! Ser verkligen fram emot den helgen! MOTIVATION!


Nu ska jag fixa det sista på matlådorna till i morrn, sen soooova!
En jobbdag kvar bara, sen lite ledigt... Helgen har gått kanonfort...




Kommentarer
Postat av: Ida

Du är grym!!!

2011-09-06 @ 10:30:23
Postat av: Alexandra

Du med Fina Ida! :)

2011-09-06 @ 14:06:31
Postat av: Mette

Du ser utrolig flott ut:) Blir gøy å se deg på scenen:) Stå på!

2011-09-12 @ 12:46:20
URL: http://metteulseth.blogg.no
Postat av: Alexandra

Tusen tack för dom fina orden Mette...! :D Ska göra mitt allra allra bästa, och stå på allt jag kan! :)

2011-09-12 @ 22:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0