Inte helt värdelös dag ändå...



Jag tror att jag i alla fall lyckats ta knäcken på mina "små" ben! :)
Började med spinning i morse, då det ösregnade ute.
Hade noll motivation, men ibland får man bara görat ändå! Och timmen blev gjord!

Sen fick benen mera stryk på gymmet; knäböj, hacklift, benpress och som till sist benspark.
Har nog aldrig varit så dålig i böjen nån gång i ochförsej... Ont i knät, och fel skydd med!
Så jaa max idag blev ett set på 70kg. Hrmm. Jaja, jag körde lite extra i hacken sen som kompensation! ;)
Skulle sen avsluta detta benpass med att köra intervaller. Hade taggat för att köra dom på bandet,
men det gick verkligen inte... Dom var slut benen och bara snubblade omkring..!
Så jag fick tänka om, och köra på crossen istället. Säkert inte helt optimalt, men så länge jag fick upp pulsen så som jag får när jag springer fick det bara gå. Sen var det säkert en rätt festlig syn oxå, kändes som om jag var i ett hamsterhjul typ...! ;) 

Ska inte mera till för att köra slut på mina ben. Stackare, dom skulle bara veta vad som väntar framöver...
Redan i morgon bitti faktiskt. Bindvävsmassage hos min Lillsöss P!
Jag har redan nu förberett mej på att jag kommer ha galet ont i benen några dagar framöver.
(Därav benpass idag!)
Har hört riktiga skräckhistorier... MEN, i slutändan har alla tyckt det varit värt det så jag hoppas att jag oxå kommer tycka så! :)



Bästa känslan idag... När man ser mål (och frukost!) och bara har lite över 6 min kvar! ;)
Och det bästa, det kommer en repris varje morgon... i 13 veckor till!
Mohaha!!! 
Men va gör man inte, vill man va fit o fin får man lida lite pin!



Nu ska ja gå och lägga mej, knipa ihop ögonen hårt och plugga in öronpropparna så jag inte hör när mina grannar rullar ut sina väskor inatt och beger sej till Kreta!
Mina älskade vänner; Ha en fantastisk resa! :) Va rädda om er och slå inte ihjäl varann.
Linus; Älsk! Ta inga bläckor i korridoren. Och så håller du i VISA kortet. Hihi! ;)
Maffro; Inga brudar under 16. Eller fan, 15 i alla fall.
Sund; Du får göra vad du vill tror jag...?
Kicken; Bli inte sådär full så du inte vet vart du bor, för det vet fan inte folk på Kreta heller..! Vart du bor alltså!
Rebecka; Kommer antagligen bli kanonfull redan på planet... Jag sätter en tjuga på att hon kommer sno micken från Guiden på bussen oxå...
Söf; What happends in Kreta stays in Kreta! Enjoy! :)
Dahl; Ha världens bästa födelsedag...! UNTZ UNTZ UNTZ! Älskar dej! ♥

Jag lovar att det inte kommer hända nåt spännade här när ni är borta. Oroa er inte för det! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0