Kul kul kul!



Åh, nu har jag tagit helgen! :) Nog för att jag trivs på mitt jobb och med alla stollar och sötnötar som håller till nere på godisavdelningen... Men jag gillar att vara ledig och stressa/planera lite mindre oxå! :)
Typ gå på toa när man vill, äta när det passar bäst... Sätta sej ner när man är trött i benen osv! ;)

-Och jag ser fram emot helgen! Trots allt inte varit helt själv nu på några helger... 
Så morgon ska jag till Norge för ett pass med Odd Uno och Marion! Gleder meg sinnsykt som dom säger på den sidan gränsen! Inte träffat O-U på läääänge, och faktistk inte Marion på 2!!! veckor.
Så det blir en bra inledning på helgen! :)
Lördag har jag ett ryggpass med Starka Anna inplanerat på Outlet i Arvika. Det tror jag blir alla tiders,
dom har ju så jäkla mycket hantlar och maskiner... Love that gym!
Sen gillar jag ju Anna rätt skarpt med! ;)

Söndag låter jag stå lite öppet än... Sova, laga mat, tvätta i guess?


Igår hade jag verkligen en utmaning att bita i... Körde först ett axelpass som gick helt ok, 
men sen kom det då till dom där intervallerna. Jävlar i helvete vad jag hade lust att skolka där.
Uhh, benen är fortfarande ömma (och blåa tänk!) efter brutal massagen.
Men nu står det intervaller på onsdagar i min kalender, så då är det inte mycket att välja på.
Första 12 minuterna höll jag nog på att stryka med, haha!
Men sen kom jag på ett bra motivations-knep! Slängde ett öga över axeln och fick se mej själv springande i spegeln bakom. Oh my, kan säga att jag gav allt sen! Haha! Herregud, jag behöver varje liten minut av cardio.
Ska verkligen komma ihåg det trixet till en annan gång jag inte tycker att jag "orkar".
 

Annars flyter träningen på väldigt bra! Jag ser verkligen fram emot varenda pass, aldrig varit så kul att träna som det är nu! :)



Men, ska jag orka få upp pulsen på morgoncardion, döda triceps/bröst samt köra intervaller i morrn är det nog dags att krypa till kojs nu...
Blir långa dagar, men just nu njuter jag ärligt talat av varenda timme! Det jag önskar mej mest av allt är att jag ska få fortsätta känna så... Helst heeela dieten! :)


Och underbara, fina, duktiga goa människor på gymmet!
Fattar ni hur mycket ni motiverar mej eller? Ni är ju helt otroligt grymma!
Åh, ni ger mej sån jäkla energi..! :)
Ni skulle bara veta!


Och så var de det med att sova då... Får ge det ett försök!
Natta! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0