Lite sliten


Oj oj, lite förvånad över hur sliten jag faktiskt varit idag! Väldigt slö! Och jag var var ju tillochmed ledig helgen som var?! Jaja... Druckit celsius värre än vanligt...


Även dragit igång te-drickandet... då går vi mot vinter! ;) Vet inte hur många koppar jag fått  i mej idag?
En del i all fall!




Kan tyvärr inte säga att jag är jättenöjd med mitt benpass idag. Bläää...
Förstår inte hur det kan finnas så lite krafter i så stora stabbiga ben? :(
Hoppas att det hänger ihop med att jag varit slö under hela dagen,
för man kan ju säga att jag har ju några veckors benpass kvar att köra!
Sisådär 10-11st efter idag!


Jaja, i morrn är det nya tag... Och intervaller! Phu! ;)
Ska träna i Norge i morrn, så kommer köra dom på cykeln.

Är ledig i morrn, och jag vet en liten kille som nog skulle uppskatta lite uppmärksamhet..
Usch och fy, får så dåligt samvete när jag har långa dagar på jobb och träning.
Även om jag vet att han har det hur bra som helst när jag jobbar! Frisk luft och sällskap hela dagen lång...
Men han är ju en liten (rätt stor) knähund som av nån konstig anledning är rätt glad i mej,
så i morrn ska jag lägga extra mycket tid på honom. Tror tillochmed han ska få åka med till Norge på träning! :)
Fina pojken, tycker han har blivit så stooor sen jag hämtade honom!





Läste en jäkligt bra grej idag, som fick mej att tänka "om" lite granna.
Egentligen spelar det ingen roll vilken form mina konkurrenter befinner sej i, eller hur dom ligger till i sin diet.
Det finns ju absolut ingenting jag kan göra åt det ändå..! Är som stenhårda eller softa as hell,
inte fan kan jag ändra på deras form?
Det enda jag kan göra är att ändra min form, och göra den så bra det bara går!
Så jag kan lägga ner det där med hur dom andra ligger till,
för jag kan ju inte göra mej än att köra strikt as hell och följa Johannes ord till punkt och pricka!
Sen kan man såklart ha och få formnojja, men då bör det ju vara över min form... Inte över deras!
:)
Ska försöka ha det i bakhuvudet framöver!









Kommentarer
Postat av: Malin

Javisst är hon en snygging!! Troya tackar och bugar för de fina orden :)

Din fina lilla kille, har du haft han sen han var valp?

2011-09-14 @ 13:42:16
URL: http://malintroya.blogg.se/
Postat av: Anonym

:) Nej, fick han i våras! Men ibland tror nog både han och jag att han fortfarande är en valp. så det kanske inte hade gjort så stor skillnad i af! ;)

2011-09-15 @ 11:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0