Lovely Lördag!



Blev tidig uppstigning, vaknade 397434 ggr innan klockan ringde... Så när alarmet väl drog igång nästan hoppade jag upp ur sängen!
Ut på morgonprommis, hela 7 plus ute. Jag fryser som fan NU, hur blir det då i vinter kan man undra?

Hem, vägning, frukost, dusch, på med gymkläder och sen raka vägen till stan för träning med Anna.
(lyckades bli sen oxå, fyttihelvete vad jag måste ge mej med det där)
Körde rygg, och det tror jag vi gjorde rätt okej väl? Jag hade inga dunderkrafter idag, tror frukosten knappt landat i magen innan vi drog igång. Så jag va lite sådär, halv-taggad kanske?
Dålig planering av mej, borde egentligen gått upp ännu tidigare! -Nästa gång! :D
Men det är alltid kul att träna med Anna, och Outlet är alltid Outlet!
Körde en stund på crossen efteråt... utsikt över parken där gamlingarna promerade hand i hand... Naaw!!!
Har dock en känsla av att jag aldrig kommer bli som dom...
-Vare sej gammal eller gullig och hålla handen! ;)
Nää, jag hoppas o önskar att jag blir en panter-tant som kör intervaller på beachen i Venice! Haha...
Man får la leva på hoppet som dom säger!

Efter gymmandet åkte jag till Lidl och tänkte fynda Keso o Kesella, men "nån" hade länsat kontot och handlat förnödenheter på Sportshopen och Bodypower, och glömt föra över mera från E-sparkontot.
SURT! Så det bidde ingen snorbillig mat... Fick gå på maxi sen och hosta upp det dubbla istället.
Inte lätt att va retard i bland, i tell u!


Kvällen har jag spenderat med Clara o Caspian. Hon o Lillebror skulle sova på Fält, och eftersom det va Lördag ville dom ju såklart ha lördagsgodis! :)
Så moster och Clara tog en sväng på centret... Och älskade, älskade unge... Härligast i världen! ♥
Vi tar en kundvagn, och kom fram till att Clara kunde sitta i där och hålla koll på min plånbok och hennes handväska. (Hon hade med sej 1:- i där...)
Jag; "Men Clara sätt dej nu ner... Tänk om du ramlar och slår ut framtänderna, då blire ett jävla väsen!"
Clara; "Men Sajja, jag håller väl munnen stängd, förstår du väl!"
Ja jöss, såklart! Fy tusan för en tätt Moster väl..?!
Sen plockade vi (JAG) lösgodis så det stod härliga till!
Jag tror det bor en liten "Feeder" inne i mej, för alltså... Jag vräkte ner godis!
Den, o den är god, och den... å lakrits, det låt gött! Fudge, ner i påsen! Heeelt i trans..
Clara, ville du ha nåt sadu?!
-Ja, tuggummi vore gott?
Tuggumi? Ungen säger att hon vill ha tuggummi... När jag plockat ihop 2,3 !!! kg lösgodis.
Haha! Men jag styrde snabbt mot kassan, utan tuggummi. Hon va rätt nöjd med sina gigantiska godispåsar till slut ändå... Lillebror, mormor och morfar tyckte nog de va okej dom med! :)
Jag? Nääru... Jag nöjde mej med att plocka i påsen och betala den här gången.


11 veckor kvar nu! :)
YEAY YEAY YEAY..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0