Motiverad.




Jag har blivit ooootroligt djup på senaste, filosoferar och tänker mycket alltså. Haha!
Drömmer mej bort, fantiserar och visualiserar framtiden...
Självklart har detta säkert lite med diethjärnan att göra, jag skapar väl nån slags egen verkligehet i den lilla bubbla där jag just nu lever! :)

Dit jag skulle komma var till en sak mamma frågade mej idag, och som jag gått och tänkt på ända sen dess.
Jag nämnde det att, tänk nu är det bara ca 13 veckor kvar... Och att det kändes lite konstigt.
Då säger mamma;
-Jaa, och vad ska du göra sen?! Slutar du då?!
Svaret blev att sluta kommer jag inte, aldrig... men vad jag ska göra får väl både resultat och framtiden bestämma litegranna.
Men sjutton vad jag har tänkt på det där sen...
Vad händer sen?! Jag gillar att ha ett långsiktigt tänk... Och drömmar har jag ju massor av!

Så jag skulle vilja omformulera mitt svar Lilla Mamma!
-Det finns inget slut. Det HÄR är jag, och jag vill vara mej själv och göra det som känns rätt i hjärtat ända tills jag dör. Jag kanske bara kommer göra en tävling i hela mitt liv?! Kanske 100?! 
Det kvittar kanske oxå, för det är på gymmet och genom min träning jag känner att jag lever,
det är där endorfinet och lyckan rusar och bubblar inom mej, det är där jag äntligen funnit mej själv.
Och framförallt är det där jag vågar vara mej själv och vara totalt ensam, jag skiter fullständigt i vad folk tycker och tänker...
Jag är där för att älskar det, och för att det har blivit en så självklar del av mej själv...
som ingen någonsin kommer kunna ta ifrån mej! :)
Så nej, det finns inget slut. Det börjar bara om, varje dag... From here to Eternity! ;)



Haha, ja... som jag sa... Detta djupa skyller vi på Diethjärnan.
Egentligen är jag ju stentuff, ja förutom när jag gråter under bindvävsmassage då! ;)


Är i alla fall full av motivation i kväll, jag är sååå förväntansfull inför kommande veckor!
Formen kommer komma, jag måste bara fortsätta jobba för det och ha inställningen att det kommer gå.
T-walken kommer sitta som en smäck och jag kommer ha den bästa dagen i mitt liv..!

Cant wait! :)









Cardio om 7 timmar, time to get some sleep!

Natta! ♥





Kommentarer
Postat av: Elisa

True story, efter dietveckorna så fortsätter ju "resten av våra liv" Du är duktig som fan :D

2011-09-07 @ 04:24:52
URL: http://gohardorgohomealways.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Precis så Elisa! Resten av våra liv! :) åh, måste säga att det är så gött att se dina cardio updates varje morgon....ifall jag skulle tänka tanken att inte orka nån gång! ;)

2011-09-07 @ 14:20:06
Postat av: Jennie

Bra Alexandra! Hade varit himla kul att åka till Götreborg och heja på dig men andra planer är inbokade så jag kommer att heja på dig via telepati... Bara så du vet :-)

2011-09-09 @ 13:28:58
URL: http://scrapmorsan.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Åh, det är guld värt det Jennie! Tusen tack! :D

2011-09-09 @ 20:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0