Nära ögat...



Att jag sket totalt i gymmet idag. Haft en jätte konstig dag verkligen...
Jobbdagen var helt okej, många roliga kunder idag! :)

Dock var väl inte mitt humör eller samvete på topp. Stod och hade ågren hela förmiddagen ända tills jag slutligen fick tag på Min Lilla Mamma som satt på tåget på väg hem.
Säga vad man vill om mammas brutala ärlighet, men det stämmer oftast rätt bra med hur verkligheten faktiskt ser ut. Det blir ingen Kreta resa för mej på tisdag.
Jag haltar mej fram på den här dieten redan i nuläget, och kan inte riskera att hamna mer efter eller spåra ur med alkohol, god mat eller för lite cardio. När valet mer eller mindra står mellan Kreta eller Lucia pokalen, då kan jag inte annat än göra det valet jag gjorde idag.
Nu får jag bara stå mitt kast och försöka gottgöra för allt jag är värd till den personen som nu kommer i kläm.



Efter att min stackars lilla hjärna gått på högvarv kom huvudvärken som ett brev på posten.
Slängde i mej lite alvedon, stämplade ut från jobbet och åkte till Fält för att hämta Hiro.
Blev kvar ett tag o pratade och segade mej med flit för att klockan skulle ticka iväg.
Så tog jag beslutet att åka hem med min huvudvärk och lägga mej tidigt.
Åkte hemåt och förbi gymmet, och vände.
Fan i helvete, ska jag inte med till Kreta, nej då ska jag tamejfan komma i grymmast form i alla fall!
In på gymmet, gjorde ett speedat triceps pass och sen upp på crossen för intervaller, och 15 minuters straff för att jag tänkt smita hem.


Nu är matlådorna packade, pwo´n o bcaa´n blandad inför i morrn.
Bara att gå och lägga sen några timmar innan Lördags cardion och jobb väntar.
Och... vägning. Uhu...






Jaaa, och eftersom jag inte ska utomlands så blir det ingen semester i år heller tänkte jag?!
Haha, och tur va det väl att jag tänkte så... För minsann hade det blivit bortglömt att sätta in personal!
Så jag får la jobba nu, och kanske unna mej några dagar runt SM i stället! :)
(Försöker se nåt positivt i detta elände jag ställt till med..!)




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag blir så fantastiskt imponerad av din självdisciplin! kan du inte dela med dig lite!? :)

Kraam

2011-09-03 @ 16:56:40
Postat av: Alexandra

Hade jag haft mer utav det hade jag gärna delat med mej...! Men just nu är det knappt så den räcker till åt mej vissa dagar! ;) Kram! :)

2011-09-03 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0