Redan onsdag!



Fast jag går runt med en liten fredagsfeeling?
Inte för att det nånsin känns som fredag längre, alla dagar känns rätt lika faktiskt..?
Det är ju samma saker som sker, dag ut och dag in! :)
Eller förresten, lördag! Den dagen känns annorlunda! Nånstans långt bak i huvudet sitter det ett litet gotte-monster och skriker då! ;) Konstigt det där... Kanske dras jag med utav andra oxå, dom flesta köper ju lördagsgodis och många kunder kommer in och köper på sej bars till lördagskvällen.

Och på tal om att köpa gott... Man känner sej lagomt festlig när man står där vid te-hyllan, vrider, vänder och luktar på paketen!!! Haha, men fan... NÅT "gott" måste man nästan ha...
Känns bra att få stoppa ner nåt i korgen i alla fall? 
Idag blev det... daramm!

-Blåbärste!




Förstår om många blir sugna nu, ni skulle bara veta hur satans gott det va! ;)



Annars?! Kanondag! :)
Morgonpromenad, (glad hund!!) slutat tidigt, solat, handlat och fått till ett bra gympass med mina innerligt älskade intervaller som final!
Bröst/biceps blidde det idag, och jag känner kanske inte att jag klarar ösa på så inåt skogen, men det sitter!
Det SITTER! :) Blir så glad, så glad! Biceps är väl knappast nån favorit att träna, men när formen sakta blir bättre blir det faktiskt lite mer skoj.. ;)

Dagens minus får bli middagen... Flundra. Fy fan, det va ingen gourmemiddag.
Tur att jag bara köpte på mej några kilon! Suck!
Citronpeppar, massor med citronpeppar tack!


Är hungrig igen, så jag får packa fördigt inför i morrn, äta sista maten och sen springa till sängs så jag hinner somna innan jag upptäcker att jag inte blev mätt..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0