Ursäkta känslo-röran



-Men i mitt huvud byggs det som sagt om! ;)

Allt är lite upp o ner, och det tar väl sin tid innan det faller på plats.
Säkert skittrist att läsa om, men SÅ HÄR ÄR DET, -FÖR MEJ..!
Gissa om jag skulle vilja skriva som många andra gör just nu;
"Åh, jag mår så inååååt helvete bra, kilona rinner av mej och damn... jag är så jävla rippad!"
Hade tyckt det varit hur gött som helst! :)
Men, haha... Jag är tyvärr mer den där tjejen med "mysfigur" som just nu sliter och svettas röven av sej för att bli en liten skinny bitch! (Med muskler, viktigt att poängtera!)
Jag avundas dom andra, samtidigt som jag inte kan annat än unna dom det.
Gilla läget! (det är mycket gilla läget-tänk hos mej om dagen ska ni veta.)

Ska vi gå rakt på formchecken kanske?
Den blev rätt spännande faktiskt!
Har tjuvvägt mej under veckan, så jag hade en liten aning i förväg.
Men, kl 7 är inte mitt huvud med alls. Inte ens liiite.
Så jag fick det till +-0. Sååå sur..! (Jag hade ju vägt mindre i onsdags!)
Det gick ett tag och jag smällde i dörrar, svor otroligt ikke barn-vänliga ramsor...
Sen gick jag tillbaka och vägde mej.
Bra Göransdotter. Hur var det med sifferminnet sa vi? Hade vi nåt?
När jag kollade förra veckans vikt jag hade skrivit upp och verkligen kollade siffrorna på vågen noga hade jag droppat.
Bara 0,2kg.
MEN, det var ju lite ner i alla fall.

Jag lider med min coach. Han har inte lätt att hålla koll på mina siffror stackarn..!

Egentligen borde jag ju hänga upp vikt pappret ovanför vågen och lägga dit en miniräknare med stooor display.
För, så illa ställt är det ju...!



Jaja, jag redde ju ut det hela till slut i af.
Resten av dagen har jag jobbat, och försökt hålla mej uppdaterad på resultat/bilder från Olympia.
Figure brudarna är sååå fina! :)
Sen vete tusan vad jag tycker om Larissa Reis bikini...
Inte som alla andras i af! :)






Tror inte Ava Cowan vinner... Men personligen har jag henne som en klar favorit.
SÅ här vill jag se ut en dag! (Rätt långt ifrån min mysform... suck!)







Sen hoppas jag Phil Heath tar hem det i år...
Även om det ser ut som många andra (dom flesta) tror på Jay Cutler.
Kl 4 drar live-sändningen igång... Sen vet vi!
Har inte bestämt mej för om jag ska ställa klockan. Kan lika väl göra det, sen köra cardio... ;)






GO PHIL..!


Hoppas jag går upp när klockan ringer..!

En sak vet jag säkert i alla fall... I morrn äre GYM IGEN! Yeay! :D
(Och, idag fick jag på mej mina smal-jeans! ) (yeay)

Kommentarer
Postat av: Elisa

Smaljeans = bevis på att det verkligen händer grejer :D

2011-09-18 @ 06:47:19
Postat av: Alexandra

Ja,eller hur! Och en klen tröst på förjävliga dagar..! ;)

2011-09-18 @ 14:24:06
Postat av: Malin

Du kämpar på bra tycker jag! Vi har lite liknande situation jag å du fast ändå olika. Jag ser vad alla andra nyblivna mammor skriver och har på sig, åh jag får på mig mina jeans igen åh jag gick bara upp 10 kg och har gått ner dom nu efter typ 2 månader!? Ahh då blir man lite förbannad :) Men jag tycker det känns bättre på ett sätt för jag måste kämpa som bara den för att få bort ett kilo å då kan man vara stolt när man väl har gjort det till skillnad mot de andra som har så lätt för att tappa vikt. Ett litet tips bara på hur jag tänker :) Kämpa på!

2011-09-19 @ 10:02:51
URL: http://malintroya.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sant Malin...! Vad är det dom säger?! Det man verkligen vill ha här i livet är värt att kämpa för! ;) en del går det säkert lättare för, men vi andra får väl bara kavla upp ärmarna... Och som du skrev, det kommer kännas gött och vi kan va stolta när vi kämpat oss i måååål...! :D

2011-09-19 @ 19:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0