VAFAN SARU?



Har skrivit ut Marcus (och min) resebiljett till avresan i morgon.
Bara den "lilla" saken att jag inte ska med då.

Så jag ringer Fritidsresor och meddelar detta, att jag inte har nåt sjukintyg eller giltig orsak, meeen jag ska inte med helt enkelt. Helt okej säger Conny i växeln, vi sätter Marcus som rumsinnehavare.

NU ringde han upp, och säger att eftersom jag gör en "NO SHOW" som det tydligen kallas kommer jag bli debiterad på 1500:-.
Jag kommer alltså få betala totalt 5500:- för en resa jag inte åker på.


Jamen bra jobbat Alex! Verkligen!
Vi sätter en "Dagens" på den och bara inser att jag fan alltid lyckas ställa till det för mej..
-Helvete, jag är ju redan hur pank som helst?

:(




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0