Välkommen

Göransdotter -till diethumöret alla pratat om..! 

Ja herregud, från att ha mått hur bra som helst... till att må lite halvrisigt denna veckan faktiskt!
Nu tror jag inte att det bara har med sänkt kcal intag att göra, utan brist på sömn, lite bekymmer, grejer på jobb osv. spelar såklart in det med.
Jag är i alla fall jätteglad att jag mår bra och är relativt pigg om mornarna, cardion är inga problem.
Kände mej lite matt under dagens gympass, men jag behövde inte trappa ner på vikterna, och klarade intervallerna efteråt fint. Så såpass långt är jag mer än nöjd egentligen.
Det är där, på gymmet och under cardion som jag vill att energin ska ligga, och det är där jag vill ha kvalité.
-Och självklart på jobb! Jobb och träning är det viktigaste nu framöver.
Jag får lära mej att ha bättre tajming, förbereda mycket i förväg, och ta tillvara på ledig tid helt enkelt.

Och, inte minst... SOVA när jag kan!

Så tack för idag, gonatt, sov söta drömmar och allt det där!
Snart dags för morgoncardio igen! :)



Jag o mina raggisar kryper till kojs nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0