Vekling


Haha, jag va rätt tuff innan massagen idag.
Visste mkt väl att det skulle kunna göra riktigt ont,
men jag tycker själv att jag har rätt hög smärttröskel..
Well, jag vet bättre nu!
Innan vi ens kommit dit att bindväven skulle lyftas upp hade jag redan både
 svettats som en gris och fällt en tår av smärta.
Satan va ont de gjorde! Jag tjöt och Pernilla skrattade...
Vänster benet var värst, alltså smärtan när hon skulle trycka upp knutor i vaden (eller va fan man gör)
den va sådär att jag panik-skratt-grinade.
Kändes undefär som ögonblicket innan du får ordentlig kramp,
bara att denna känslan satt i bra länge.
Haha, och så mitt uppe i allt var jag tvungen att skratta lite oxå...
-Alexandra, glöm inte att andas.. ta djuupa andetag..!
Låt ungefär som om jag låg på en förlossning. När det bara var en liten vad som skulle mjukas upp! ;)

Jaja, nu är det gjort. 2 veckor tills nästa gång! Förhoppningsvis är det inte lika illa då! :)
Va rätt bra i ryggen dock, så EN muskelgrupp har jag varit duktig o stretchat osv. i alla fall!

Och ja, jag går rätt roligt. Looking forward to do some cardio. Yeay! ;)

Tror vi satsar på överkropp för hela slanten idag. Bröst/biceps..?!









Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är det för speciell massage?!

Jäklar vad bitig du är, verkligen :) Jag är nog också lika stark fast det syns inte ;)eller inte, haha!

2011-09-06 @ 22:48:55
URL: http://malintroya.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha, du kan mkt väl vara lika stark som mej! Ska sanningen fram är jag rätt svag i biceps, om det nu var det du syftade på! och om inte annat är du nog starkare än mej i psyket :) massagen går ut på att lyfta upp bindväven så att slaggprodukter och vätska ska ha lättare att försvinna... Kör man mkt cardio har kroppen svårt att få bort allt det själv, och man bli väldigt "stum" och vätskig!

2011-09-07 @ 14:28:54
Postat av: Alexandra

Haha, du kan mkt väl vara lika stark som mej! Ska sanningen fram är jag rätt svag i biceps, om det nu var det du syftade på! och om inte annat är du nog starkare än mej i psyket :) massagen går ut på att lyfta upp bindväven så att slaggprodukter och vätska ska ha lättare att försvinna... Kör man mkt cardio har kroppen svårt att få bort allt det själv, och man kan bli väldigt "stum" och vätskig! Så har jag fattat det i alla fall..! :)

2011-09-07 @ 14:29:38
Postat av: Malin

Haha nja det är tveksamt. Jag vill bara att min armar ska bli mindre nu... Iaf mindre flötiga :) Psyket är iaf starkare efter jag fick barn men jag vet inte! Aha på det viset, kanske därför jag är lite vätskig i benen då. Har ju kört en hel del löpning/promenad och så nu. Fast det kan var vatten kvar sen graviditeten också.

2011-09-08 @ 11:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0