What a night..!



Inte många timmars sömn precis...

För det första så har jag drömt dom allra sjukaste av drömmar, vaknat genomsvett och verkligen ifrågasatt om jag är riktigt frisk i huvudet? (Svaret lutar rätt rejält mot nej där.. :P)

Sen har mina föredetta så innerligt älskade hundvänner verkligen satt min kärlek till dom på prov inatt.
En liten cotton-bitch under sängen, och en glad o barnslig amstaff i sängen.
Bitchen totalvägrade att komma fram, tydligen mycket förnärmad över att Hiro oxå skulle tillbringa natten i huset.
Så där under har hon legat och skällt och muttrat med jämna mellanrum under natten.
Hiro, (som faktiskt inte får sova i sängen med mej,måste smugit sej upp under natten) tyckte att den där lilla hårbollen under sängen var ordentligt kul att reta...
Så han höll ju igång rätt bra han med, minst sagt.

Åh, älskade djur! ;)
Inatt kommer dom dock att låsas in på varsitt rum, JAG ska ha sovrummet och sängen... Heelt för mej själv!




"Vännerna"....



Kan ju inte vara arg på nån av dom särskilt länge då, 
och efter vår lååånga morgonrunda var jag o mannen sams igen! :)



Haha, jag har verkligen gått o blivit en "matlåde-människa".
Tillochmed när jag är hemma... äter jag helst ur nåt av plast!
Vet inte varför, men det bara blir så?
Frukost/lunch/middag i matlåda, varje dag oavsett vart jag befinner mej! ;)




Godaste frullen -Ur lådan!





Nu är det hög tid för mej att komma vidare genom denna dagen, har en del shopping, matlagning, städning och tvätt på schemat.
OCH, träning såklart! Bröst, biceps, mage och intervaller blir det idag! SKOJ! :)


Och sen... Har jag ett dilemma att ta tag i! :(
Kreta på tisdag... Eller inte Kreta på tisdag.
Hjärtat säger en sak, huvudet och förståndet säger en annan.

Linus, jag lånar den igen;
-Pain is temporary. Quitting is forever..!

Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0